محراب جانمحراب جان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

محراب عزیز دل مامان فاطمه

عکسهای جشن دندونی جیگر مامان

1391/6/10 19:22
نویسنده : مامان فاطمه
726 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی                                                                                                                                                  جشن دندونیجشن دندونیجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنکیک                   اینم کیک دندونی گل پسریمحرابخوشگلمامیر             اینم محراب نازم وامیر جون     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

روح انگیز مامان سیاوش
28 شهریور 91 0:22
سلام فاطمه جون خوبی عزیزم؟
ای جونم هزار ماشالله به پسر نازت و هزار تا تبریک بابت دندونای سفید و بلوریش ...فاطمه جون معلومه سنگ تموم گذاشته بودی ها از عکسها پیدا بود که کدبانویی به تمام معنایی کاش از کادوهاشم برامون عکس میزاشتی ...ایشالله جشن داماد شدنش رو ببینی عزیزم از طرف من و سیاوش یه ماچ گنده از لپای این شازده پسر بکن ...دوستت دارم محراب خاله روح انگیز...


سلام به عزیز دلم روح انگیز جون ممنونم از لطفت که به ما سر میزنی فدای تو ایشالله دامادی پسر گل خودت تو هم همینطور گلتو از طرف من ببوس باشه حتما عکس کادو هاشو میذارم منم دوستت دارم