محراب جانمحراب جان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

محراب عزیز دل مامان فاطمه

به جشن دندونی محراب جون خوش اومدید

1391/6/4 19:16
نویسنده : مامان فاطمه
915 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان ببخشید که دارم برات با تاخیر مینویسم اخه این چند روز سرم خیلی شلوغ بود شرمنده تم به خدا حالا برات بگم که اون چطور گذشت اقا محراب من تا اخرین لحظه ی جشن گریه میکرد و حوصله نداشت اخ که مامان جون رو اعصابم بودی هر کاری میکردم ساکت نمیشدی اخه گلم مروارید سومیت هم داشت در می اومد چند روز بعد بود که دیدم  از لثه ی خوشگلت زده بیرون عزیزم میخوام برات چند تا عکس بزارم .....

کیک               اینم کیک دندونی جیگر مامان و بابا الهی که ما فدات بشیم                                                                                                                ماشین                                                                                                   عسلم رو ماشینی که خاله مریم همسایه ی ما برات هدیه اورد نشستی ببین چه ژستی هم گرفتی........                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 19:09
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.