محراب جانمحراب جان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

محراب عزیز دل مامان فاطمه

برای گل نازم بنویسم

1391/10/23 18:55
نویسنده : مامان فاطمه
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل باغ زندگی منو بابایی قلبم عشقم من شرمنده ام که چند روز بهت سر نزدم البتهفکر کنم یک ماهی میشه مامانی اخه سرم خیلی شلوغ اسباب کشی و دانشگاه رفتنم دیگه فرصت نداشتم بهت سر بزنم منو ببخش گل ناز الانم خونه مامانی هستیم اخه باپدرجون رفتن مشهد فردا میان ما هم اومدیم خونشون تا من یکمی خونه رو تمیز کنم گلم تازه کارم تموم شد شما هم لالا کردی منم اومدم تو وبلاگت یکم برات بنویسم مامانی حالا بهت بگم که چقدر شیطون شدی یک جا بند نمیشی همه ی همسنات راه میرن ولی شما هنوز راه نمیری ولی خوب بلبل زبونی میکنی وقتی بهت میگم محراب بریم حموم تو هم پشتم میگی حموم تازه وقتی من به بابایی میگم احمد توهم در جا میگی احمد پدرجون بهت اسمشو یاد داده بهت میگه بگو هادی تو در جا میگی هادی اخ که من به قربون اون زبون کوچولو برم نمیدونی مامانی که چه قندی تو دلم اب میشه وقتی تو حرف میزنی برای راه رفتنتم نگران نیستم چون بالاخره که راه میافتی تازه بهتره یکم از شیطنتت کم میشه گلم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)